Powered By Blogger

недеља, 13. март 2011.

Znam

Ateiste sam videla,Bogu se mole,
slepe putnike na brodu što tone.
Mrtvi stražari čuvaju opljačkane grobove,
bogalji iz poslednjeg rata
svoje generale ubice kao božanstva slave.
Gladni se mrtvim telima hrane,
čuvari noći izmileli,traže svoje dane,
deca sa majčinom sisom u zubima,
modre udove pokazuju slepim pastirima.
U crkvama popovi svinjetinom se goste
dok vernom stadu poručuju da poste.
Za činiju cicvare bogati mole,
siromašni prodaju organe za sitne pare.
Bliži se kraj,osećam.Šesto čulo proradilo,
sanjala sam,javilo mi se,ma ne pitajte odakle znam.
Znam!

3 коментара:

  1. Ja se neću razbacivati sa riječima, neću ti ništa reći sve znaš,cijenim i poštujem tvoj rad, i jako mi je drago jer imam privilegiju čitati ovo, sviđa mi se način na koji osjećaš i doživljavaš stvari oko sebe, impresionira me da govoriš o onome što muči sve nas a većina nezna kako opisati to, moogao bih ti pisati ovako danima, u čemu vidim kvalitete tvojih pjesama,ali to već znaš i sama, sve sam ih čitao više puta,al ova me nekako posebno impresionirala. puno ustrajnosti i dobrih pjesama, a najviše pozdrava vam šalje vaš najveći fan Hektorpoet

    ОдговориИзбриши

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-