Powered By Blogger

понедељак, 15. новембар 2010.

Ti si moje sve

Ti si moje sve.

Moje raščupano 'Dobro jutro',

moja prva jutarnja kafa,

moj partner u zločinu,

moja briga,

moja jača polovina.



Ti si moje 'Volim te'.

Moje 'Do kraja života',

moje 'Bolje sutra' u koje se kunem,

moja budućnost,moj oslonac,

neko bez koga ne umem.



Ti si moje 'Nerviraš me'.

Moj večiti krivac,

moje 'To bi ti trebao da umeš',

moje 'Zar to ne umeš?'

moje 'Pusti me,ja ću,smotani stvore'.



Ti si moje,ipak samo moje.

I volim sve tvoje.

Tvoje 'Lako ćemo',

tvoje 'Ne brini',

tvoje 'Na mene osloni se',

tvoje 'Hajde,ne slini,ne histeriši',

tvoje 'Meni prepusti se'.



Ti si moje,kakvo god da si.

Moje 'Uvek tu si',

moje 'Zauvek',

moje 'I u dobru i zlu',

moj prijatelj,moj drug,

moj ljubavnik,moj muž.

Нема коментара:

Постави коментар

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-