Powered By Blogger

уторак, 12. април 2011.

Slovo srama

Predajem ti se,pesmo.
Stojim gola,pred tobom,
željna da te osetim u sebi.

I oči zatvaram
dok kliziš po mojim bedrima,grudima.
Vrištim u sebi,molim i preklinjem
da me uzmeš,da se po meni proliješ.

Grešna sam i prokleta
dok čekam da mi priđeš
jer pristala bih na sve
i sa đavolom bih tikve sadila
samo da me uzmeš i ostaviš po mom telu
ožiljke od dodira.

Žedna sam tvojih sokova,
sa tvog bih izvora i otrov popila.

Slaba sam,kukavički sam poklekla
pod teretom tvojih čini.

I predajem ti se,
blagoslovena,
pa radi samnom šta god poželiš.

Nikada,nikoga nisam toliko želela.
Žigoši me slovom srama,
jer sam ti se kao kurva nudila
i kao devica ti sebe zanavek dala.

Ti si mi nevinost ukrala.
Ti si mi prva i poslednja.

Нема коментара:

Постави коментар

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-