Powered By Blogger

среда, 29. децембар 2010.

U mislima...

Vidiš li ili si slep kod očiju
kakva se promena u meni dogodila?
Pokrenuli se vetrovi,pomerila  se tla
a sve sam to postigla s tobom...U mislima.

Ne brini,nikada nisam ni bila ja,
pa se promena i nije puno primetila.
Malo mirnije spavam,šapućem molitve,
grlim oblake i...Sanjam.
 Dišem.Hodam.Živim,vidiš li,
živim kako umem i znam...
Bez tebe a ipak s tobom,
pod istim nebeskim svodom.

Drugačija ja sa drugačijim rečima,
ne više zaglavljenim u grlu.
Tužnija...Srećnija.
Mrtva a živa.

I tako te puno ima,u snovima.
Kao čarobnim štapićem,
mahnuo si nad mojom glavom,
uveličao me do neba,
posuo milion zvezdica,njima moje ime ispisao,
ukrasio me oblacima,posuo zvezdanom prašinom.

Sad mi  društvo prave vrapci i laste,
posmatraju me putnici iz aviona,
zadivi ih ta panorama mene,
pa me fotografišu kao osmo svetsko čudo,
ostaju bez daha,ushićeno prstom na mene pokazuju.

I hodam po tim oblacima,
belina pod nogama mi greje stopala
i letim,do zvezda i dalje,
s krilima umesto ruku,
s tvojim imenom na usnama.
Sama...A ipak s tobom...U mislima.


http://www.youtube.com/watch?v=Y8JI_wlNEck&feature=player_embedded#!

Нема коментара:

Постави коментар

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-