Powered By Blogger

четвртак, 5. мај 2011.

Ne pitaj,ne govori

Ništa me danas nemoj pitati.
Mogla bih ti reći nešto što ne mislim
a što će zaboleti
i ,onde gde smo najtanji,nas pokidati.
Ništa me danas nemoj pitati.

Ne daj radoznalosti da njušku pomoli,
bacila sam ovaj dan ucrvljan,
šutnula ga,kao  smrdljivu lešinu na putu,
produžila dalje ka sutra.
Ne daj radoznalosti da njušku pomoli.

Ćuti i samnom se moli,
kome god.
Ne pravim pitanje kada su moji snovi u pitanju,
pristajem na sve pa makar i dušu poklonila Đavolu.
Ćuti i samnom se moli.

Ne pitaj,ne govori.
Pusti da danas prežalim onu od juče,
pusti da prestanem da proklinjem svanuće,
da ugrejem promrzle prste na sveće upaljene za tebe i mene.
Ne pitaj.Ne govori.

Нема коментара:

Постави коментар

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-