Powered By Blogger

четвртак, 5. мај 2011.

Živim u pesmama

U inat pogrešnim izborima,
ja hrabro koračam ka budućnosti.
Ne učim na sopstvenim greškama,
zidovi su ulubljeni od mojih udaraca...


(Glavom,no šta?)


Verujem u svog boga
a ne pljujem boga tvoga
i nije mi važno
je li ovo moje ili to tvoje lažno.


(Poštujem)


Gledam te u oči i u njima čitam
sve što tvoja duša govori,
sve se vidi u  očima.


(Oči su prozori)


Možeš mi prosipati reči kao bisere,
mogu poverovati u laži izgovorene
ali vidim te onako kako samog sebe vidiš,
u ogledalu smo ono što ne želimo biti.


(Razumeš li)


Uzalud juriš za šarenim perima rajske ptice,
na tronu na kojem sediš najvidljivije je tvoje lice.
Osvrni se oko sebe.Ko se to tebi klanja?
Patiš od vrtoglavice a visoko letiš.

(Moraćeš da sletiš)

Ne volim ljude koji sami sebi kače ordenje.
Ne volim lupanje po ramenu i lažne osmehe.

(Zar veruješ da ti verujem)

Pogledaj me.To što vidiš,to sam ja.
Nema skrivenih pobuda,nema tajni ni pretvaranja.
Moje su pesme dokaz mog postojanja.
U njima sam sebe do srži otkrila.

(Čitaj me.Živim u pesmama)

Нема коментара:

Постави коментар

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-