Powered By Blogger

уторак, 4. јануар 2011.

Lažeš


Skini  šminku,šta će ti?
Lepa si,kažeš mi.
Nasmej se,kad se smeješ moja si.
Kažeš,smej se,to si ti.
Svuci haljine balske i maske
kojima kriješ svoje lepo lice.
Pokaži svoje telo,
kažeš želiš,voliš,hoćeš me.
Obriši taj karmin,
ljubim ti usne,kažeš.
Šta su prezrele maline,
kažeš,tvoje su usne slađe.
Skloni te šiške sa očiju,
ne krij zelenilo,
davim se u njemu,kažeš.
Gledaj me,pogledaj me,podigni glavu,
kažeš ponosno stani,
imala si se zašto i roditi.
Kažeš ćuti,volim te,kažeš.
Kažeš,dođi,pokazaću ti.
Ostani tu,budi mi potreba.
Kažeš moja si,gotovo,odlučeno je.
Nemam ja ništa sa tim,kažeš.
Odluka je od Boga ili Vraga.
Kažeš a ja ćutim.
Lažeš?

Нема коментара:

Постави коментар

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-