Powered By Blogger

четвртак, 13. јануар 2011.

Skitnica


Malo je toga što bi smo još rekli
dok sedimo jedno naspram drugog.
Znam te i znaš me i zato ne pitaj
zašto su mi oči obojene tugom.

Znaš i sam da ovo što mi lice vlaži
nisu suze jer velike devojke ne plaču (bar ne javno,pred svima)
i ove reči što se s mojih usana prosipaju
nisu zbog tebe (ne sladi se njima).

Malo je toga još ostalo,
preživele su samo tek sitnice
i ove noge što od tebe odlaze,
znao si dobro,noge su skitnice.

Želim ti od srca,i želim da veruješ
da ćeš jednom i ti dotaknuti dugu.
Ne vraćaj film unazad,u scenama prošlim,
videćeš samo neku nepoznatu, drugu.

Ostavi grehe iskonske,
nek' ih okaju bolji od nas
i nemoj  glumiti večitog gubitnika,
na kraju ispašćeš samo tužni pajac.

Ne postavljaj pitanja,ne znam odgovore,
ni meni samoj ništa nije jasno.
Ustani i budi ,bar jednom,muškarac,
ostavi me ,pre nego bude kasno.

Sačuvaj ponos,obriši nos,
ne dodiruj me više,molim te.
Ostavi me,odlazi,leđa  okreni,
pre nego vrisnem izdajničko   ''Volim te''.

2 коментара:

  1. jedno veliko hvala za ovo, jako si me sviđa, nadam se da ćeš ustrajati i nastaviti pisati ovako emotivno i kvalitetno puno pozdrava

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala tebi na čitanju...Istrajavam u svom šaranju po stvarnosti... :)

    ОдговориИзбриши

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-