Powered By Blogger

недеља, 30. јануар 2011.

Ne mogu te kriviti

Ne mogu te kriviti.
Nisi ti taj koji bi razumeo
kako to  ja
dišem kroz reči,
niti sam ja dovoljno sigurna u sebe
da bih nekome držala lekcije
o životu,
pogotovo ne tebi.

A i zašto bih?
Dotakla sam ja neke druge dimenzije
i videla i neke druge svetove
pa više i nemam volje objašnjavati sebe
nekome
ko neće razumeti
šta znači sloboda misli.

Ne mogu ti tražiti da razumeš
potrebu da dušu ispustim
dok u transu,
kao daktilograf,naslepo ,
otkucavam izjave srca.

Nemoj me sputavati.
Ako ne razumeš to je tvoja mana
a moja prednost,
jer nikada se nisam nametala,
niti sam bila dobar takmičar.

I ne pitaj gde možeš kupiti kartu
do mog ludila.
To je karta u jednom smeru
za moju zemlju Dembeliju
a nećeš pronaći svoju realnost
niti će ti prijati klima.
Duvaju prejaki vetrovi
a ti se ne znaš prepustiti njima.

Pusti to.
Ne mogu ti objasniti tu želju,
tu groznu naviku
da prećutane reči isteram iz glave,
da oslobodim misli uklete,
da uz paklene bolove
rodim pesmu
koja će opevati tebe.

Pusti  me.
Pusti da napišem ono
što bih ti tako slatko
pljunula u lice
a nemam snage.
A nemam ni želje više.

Нема коментара:

Постави коментар

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-