Powered By Blogger

уторак, 3. август 2010.

Samo bez osmeha

Nemam da platim te vaše ponuđene osmehe.
Prevelika je cena a ja sam bez dinara.
I neće mi ostati kusura,
ako platim,
jer previše je ponuđenih
a skupih osmeha.
Bednik sam,bednik ,
bez cvonjka.
Oprostite,vratite osmehe,
neću ih.
Počastite me vinom,dovedite tamburaše,
nek samo za mene odsviraju onu moju.
Dajte da zaboravim ,
da u vinu utopim tugu...Sudbinu svoju.
Ne osmehujte se.
Ne znate kome se smešite.
Uzalud nameštate osmehe,mada,
pristaju vam,nije da nije.
Dajte mi vino,ma,nek' se napijem.
Dajte da zapevam,bez treme ,bez stida.
Onu moju samnom zapevajte.
Samo ne nudite osmehe.
Vaši osmesi su mi najveća briga.

Нема коментара:

Постави коментар

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-