Powered By Blogger

понедељак, 15. новембар 2010.

Izgubljena

Negde smo se mimoišli.

Ti si,na Raskrsnici sećanja,

najverovatnije,

skrenuo u Nezaborav

a ja produžila pravo

u Očaj.

Napravila sam mapu

naših susreta,

označila sve,meni važne,

tačke poklapanja,

crvenim markerom,

na marginama, zapisala

najvažnija

pogažena obećanja,

napravila paralele

od tačke Ja do tačke Ti,

gumicom pokušala da obrišem

sve uvale i zabrane,

sve reči i uvrede,

pokušavajući da te nađem.

Kompas mi se pokvario

negde na pola puta

od Mene do Tebe,

polomila su mi se Velika kola,

Mali medved je pobegao iz brloga

pa sam,nemoćna,

morala da produžim,

sa kartom u jednom pravcu,

preko Očaja

do Ludila.

Нема коментара:

Постави коментар

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-