Powered By Blogger

четвртак, 25. новембар 2010.

Svejedno

Svejedno mi.
To će više zaboleti
nego da besnim,da grmim i munje  šaljem.
Svejedno mi.
Da li si tu kraj mene ili u meni,
da li si sena tek
ili stena.
Svejedno mi.

Da li sam srećna ili nesrećna,
da li sam žena ili tek pola od čoveka.
Svejedno mi jer i kad si bio blizu,
bio si tek prolaznik užurban.
Svejedno mi a nisi ti kriv,ni malo.
Ja sam kriva.
Da,upotrebiću i taj izgovor,
izbledeo od silne upotrebe.
Nisi ti kriv,u redu.
Ako će ti tako biti lakše.

Svejedno mi.Bolje sam.
Nesrećna sam.
A tebi...Tebi srećno bilo.
Ponoviće se sve.
Al' svejedno mi.
Samo da te se ne sećam.
A i to mi je svejedno.

Svejedno mi.
Da li su kazaljke poklopljene,
da li misliš na mene.
Svejedno mi.
Da li je broj pogrešan
ili to tvoj glas izranja iz tamne prošlosti.
Zaboravila sam.Nisam.
Svejedno.


Нема коментара:

Постави коментар

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-