Powered By Blogger

недеља, 21. новембар 2010.

Nesrećo

Ukrašću ti odraz,nesrećo.
Ukinuti vazduh koji dišeš.
Srušiću ti tron,zarobiti ti čuvare,
baciti u okove sve tvoje verne sluge.
Poremetiću ti funkcionisanje
svih pet čula.

Zabraniću da ti se klanjaju
verni podanici.
Baciti te sa prozora najviše kule
u koju si se sakrila.
Ti bi da budeš bliže zvezdama i oblacima,nesrećo?
Na pogrešnu si se namerila.

Ne dam moja carstva.
Za njih sam se  časno borila.
Krv Aleksandra Makedonskog
teče mojim venama.
Atila mi je predao na poklon
bič Božiji.
Na kolena ću te baciti.
Za milost ćeš me moliti.

I krst sam spremila,
tebe nekrsta da sagorim.
Sa svim Božijim Anđelima se,
rame uz rame borim.
Okiti svojim kukavičjim perjem Lucifera,nesrećo.
Pobegni s njim u Pakao.
Naći ću te i tamo.


Нема коментара:

Постави коментар

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-