Powered By Blogger

понедељак, 15. новембар 2010.

Moj Bog ima moj lik

Moj Bog ima moj lik.

Moje moralne vrednosti,mentalni sklop,

moj pogled na svet,

moju spremnost na nemi krik

iz duše.



Njegov je tron moja postelja,

satkana od snova,želja i nadanja.

Jedna i jedina,velika i večna,

moja je duša

gospodar svih grešnih i bezgrešnih

misli u mojoj glavi.



Moja sudbina je u mojim rukama,

putevi moji su napravljeni

od mojih koraka.

Moje su pogrešne odluke,

moji su uspesi,

moji padovi i letovi.

Moji su svi moji svetovi.



Moja knjiga života

napisana je mojim rukopisom.

Moje su sve reči

zapisane za večnost.

Moja je odgovornost i moja greška

što pišem ono što ne umem da izgovorim.

Moj je ponos i moja uteha

što ne umem da se

od pisanja odučim.

Нема коментара:

Постави коментар

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-