Powered By Blogger

недеља, 21. новембар 2010.

Konačno sam dobila vezu!!!

Zzzzzzvvvvvvvvrrrrrrrrr
Halo!
Halo,Bože,ja sam.
Kako,bre,ne znaš ko je.
Pa, ja sam,Marija.
Zar ti nisi onaj što sve zna?
Dobro,evo,što si nestrpljiv.
Zovem da pitam
da nisi možda zaturio moj broj negde.
Vidim,ne javljaš se,
ne odgovaraš.
Kako nisi primio moje poruke?
Promeni sekretaricu,očigledno zabušava.
Nemaš sekretaricu?
Pa,kako onda ne znaš da sam zvala?
A,loše veze pa nisi mogao da me dobiješ!
Hoće to,kad je moje nebo
non stop oblačno.
Kako s kim razgovaraš?
Pa,rekla sam ti.
Marija ovde.
Dobro,evo šta sam htela još  da te pitam.
Da li postoji mogućnost da...
Halo!?
Halo?
Halo!!!
tu tu tuuuu  tu tu tuuuuu

4 коментара:

  1. Анониман15. мај 2011. 23:20

    verujem da ce veze proraditi uskoro <3

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман15. мај 2011. 23:21

    ja sam ta anonomna i masem <3

    ОдговориИзбриши
  3. Ma,da!Smetnje su neverovatne ovih dana...valjda zbog svih ovih tornada,zemljotresa,poplava i sl.Biće bolje :)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман15. мај 2011. 23:59

    samo ti sledi svoje snove, ne treba ti bog :) a anonimni ti uvek masu.

    ОдговориИзбриши

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-