Powered By Blogger

понедељак, 15. новембар 2010.

Mojoj majci umesto pisma

Shvatila sam,majko,

koliko je duga noć

kada su nam neizvesna svitanja.

Shvatila sam da postoji

samo jedan odgovor

na milion različitih pitanja.



Sada znam i ja

koliko je teško braniti

slabim rukama

naš porod

od ovog sveta zlog.

Shvatila sam,majko,

žena može imati samo

jednog prijatelja,

iskrenog,pravog.



Uzdahom obavijaš

svu svoju tugu,

pogledom pratiš šarenu dugu,

kao čuvar gnezda

ponosna stojiš

ni jedne se opasnosti ne bojiš.



Sile zla šalju ti

svakoga dana orkane bola,

trpiš i ono što bi slomilo

i najjače.

Umiljavaš se voljenima,

služiš ih i dvoriš,

braniš ih kao mačka svoje mače.



Odmor ti treba,majko,

odmor od briga,od tmurnih dana.

Glavobolje su posledica

skrivenih rana.

Zato tebi,majko,

posvećujem ovu pesmu.

Tebi,jer ja nikada

tako jaka biti neću.



Tebi koja voliš,

tebi kojoj se divim,

tebi koja ćeš večno da živiš,

tebi koja se za mene moliš,

tebi zbog koje i ja

srećna živim.

Нема коментара:

Постави коментар

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-