Powered By Blogger

четвртак, 25. новембар 2010.

Svejedno mi *varijanta br.2*

Ti-Svejedno mi.

Ja-To će te više zaboleti
nego da besnim,da grmim i munje  šaljem.

Ti-Svejedno mi.

Ja-Da li si tu kraj mene ili u meni,
da li si sena tek
ili stena.

Ti-Svejedno mi.

Ja-Da li sam srećna ili nesrećna,
da li sam žena ili tek pola od čoveka.

Ti-Svejedno mi jer i kad si bila  blizu,
bila  si tek prolaznik užurban.

Ja-Svejedno mi a nisi ti kriv,ni malo.
Ja sam kriva.
Da,upotrebiću i taj izgovor,
izbledeo od silne upotrebe.
Nisi ti kriv,u redu.

Ti-Ako će ti tako biti lakše.
Svejedno mi.Bolje sam.

Ja-Nesrećna sam.
A tebi...Tebi srećno bilo.

Ti-Ponoviće se sve.

Ja-Svejedno mi.
Samo da te se ne sećam.
A i to mi je svejedno.

Ti-Svejedno mi.

Ja-Da li su kazaljke poklopljene,
da li misliš na mene.

Ti-Svejedno mi.

Ja-Da li je broj pogrešan
ili to tvoj glas izranja iz tamne prošlosti.
Zaboravila sam.

Ti-Ja nisam.

Ja-Svejedno.




Нема коментара:

Постави коментар

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-