Powered By Blogger

понедељак, 15. новембар 2010.

Ona i Ja

Posvađale smo se.

Ona i ja.



Ona:romantična pesnikinja,

zaljubljena u reči,posmatrač ljudskih lica.

Izgubljena u svojim snovima,

nepopravljiva sanjalica.



Ja:realna,surova,

od života umorna.

Večiti borac,spremna za laktanja.

Ponekad tvrdoglava,često lajava.



Posvađale smo.

Ona i ja.



Ja bih da ubijem tu pesnikinju u sebi.

Izvršila bih,mirne duše,eutanaziju.

Pomogla bih joj da se ne muči

u ovom surovom vremenu,u ovom gmazu.



Ona bi da me obrlati.

Stalno me prati.

Šapuće,miluje,baca mi mađije,

mrmlja molitve,smišlja rime.



Nervira me.Zadavila bih je.

Misli da može da govori u moje ime.

Nervira me taj nepopravljivi romantik.

Ne mogu ni da vidim njen nasmešen lik.



E,baš je mrzim.

Tu pesnikinju,što u ''lepše sutra' veruje.

Što svojim rečima,svojim oružjem,

pokušava da svet promeni na bolje.



Ubila bih pesnikinju u sebi.

Ali ne smem.

Bojim se da neću znati

da,bez nje,ja pišem pesme.

Нема коментара:

Постави коментар

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-