Powered By Blogger

понедељак, 15. новембар 2010.

Kupi me rečima

Kupi me rečima.

Danas sam na rasprodaji.

Sezona se završila,

stari modeli nikom više ne trebaju.

U modi su boje jeseni.

Ja sam još u zeleno obojena,

sa odsjajem sunca na usnama,

u očima.



Kupi me rečima.

Jeftino sebe danas dajem.

Za novu sezonu svi se spremaju.

Mene nema na njihovim

spiskovima za nabavku.



Kupi me rečima.

Baci pogled na izlog,

nema me više u njemu.

Nisam izložena tuđim pogledima.

Za mnom više ne sline

i ne uzdišu.

Povučena sam sa polica.

Rok trajanja mi je kratak i ograničen

i već na isteku.



Kupi me rečima.

Kupi dok mi ne okače

natpis 'Nije na prodaju'.

Kupi me pre nego me

na poklon nekome daju.



Kupi me rečima.

To je moja cena sada

kada mi se jesen života smeši.

Odaberi prave reči,

izbaci ih iz sebe.

Kupi me.

Neka me rezervišu

samo za tebe.

Нема коментара:

Постави коментар

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-