Powered By Blogger

четвртак, 3. јун 2010.

Đavo je došao po svoje

Koristila sam zaštitu od nasrtljivih misli željoubica!
Imala sam spremne odgovore na sva destruktivna pitanja
nekih sumornih ljudi bez lica!
Osmehom sam uvijala prostačke reči užegle od laži!
Krenula sam put duge za zlatnim ćupom, onim što ga svako traži!


Reč mržnja bila je teška strana reč
i znala sam da u mom rečniku ona znači nedelo!
Pokušala sam da rajskoj ptici otkinem
samo jedno pero i da Anđelima 

dotaknem bar jedno krilo mekano,belo!
Nisam dala mračnim silama
da okupiraju moje telo
satkano od nekih skrivenih dodira!
Moja je misao bila moja zvezda vodilja!


Sada ne znam šta bih sa ovim rečima koje kipte iz mene!
Ne znam šta će mi sve ove moje opsene!
Imam li ja pravo da ovaj sivi svet
bojim u one moje boje?
I kad pišem, znam da nema svrhe!
Đavo je došao po svoje!

1 коментар:

  1. Đavo je došao po svoje onog dana kad poteklo je iz nas...
    Đavo je došao po svoje kad vezao je nas...
    ...ma neka đavla...zna i on šta radi...ZNA ;))
    TVOJA

    ОдговориИзбриши

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-