Powered By Blogger

четвртак, 3. јун 2010.

Mislim,kao ...

Nemoj ti meni
mislim,ovo,ono,znaš,
kao,možda!
Ili jesi ili nisi!
I šta ako neko dozna!?
S ljudima je bar lako,
ponudiš im osmeh i malo šarma
i eto,svi će zaboraviti
da si ti sam
i ja sama....
U istoj sobi...
I tako godinama!


¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬


Ukrotiću ja svoje konje,
amove im staviti,
gubice uvaliti,
da ne njište i pište,
besni,divlji,željni daljina....
Ukroti i ti svoje zmije šarke,
njihovo siktanje
plaši moje konje,
preskočili bi nametnute granice
i pobegli.....
Zmije i konji...
I šta bi mi sad s njima?

¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬


Otvori oči ,širom
i udahni taj miris daljina!
I zmija voli slobodu
a tek konji....
I ko je jači?
Konj ili zmija?

Нема коментара:

Постави коментар

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-