Powered By Blogger

четвртак, 3. јун 2010.

Krv južnjačka

Ne brini za mene,rekla sam!
Puno je vode proteklo
ovom našom rekom,
od kada sam se rodila!
Umem da u najlepše boje
obojim svoj svet,
umem da se prilagodim ludima!
Uradi to što si hteo,
pokušaj da ukrotš lavinu želje
u ovim grudima,
smiri vulkane u meni!
Ja ću da zatresem zemlju,
puknuće brane,
ja živim i ne kradem Bogu dane,
ja se klanjam pesnicima i avanturistima!
Umesto Sunca ću,
u sred podneva ,
na nebo da okačim Mesec,
eto toliko sam luda!
Danicu zvezdu ugasiću
svojim dahom vrelim!
Ova krv južnjačka još uvek ključa!
Znam šta mogu i znam šta želim!

1 коментар:

  1. Ja ću da zatresem zemlju,
    puknuće brane,
    ja živim i ne kradem Bogu dane,
    ja se klanjam pesnicima i avanturistima!
    Umesto Sunca ću,
    u sred podneva ,
    na nebo da okačim Mesec!!!
    Сунце ти калајисано :)))

    ОдговориИзбриши

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-