Powered By Blogger

недеља, 20. јун 2010.

'Uzalud vam trud svirači...'

Bacam pogled preko ramena,
zbunjena.
Otkud ja ovde?
U svetu promašenih nadanja,lažnih idola
i nekih izvitoperenih ideala,
stojim ,odbačena.
Neprilagođena.
Nekim drugim Svetovima ja sam težila.
Anđeoska krila sebi prišila.
Borac Svetlosti sam bila.
Krstaške ratove vodila.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Na ovoj planeti,
na koju sam greškom sletela,
klovnovi su skinuli svoje maske,
glumci napustili daske koje život znače,
vojnici spalili uniforme,
popovi bacili mantije.
Čitav svet je poludeo.
Poludeh i ja s njim.
Odbacih olovke i hartije,
oćutah sve svoje molitve,
lepe reči ,zbog drugih pisane,
obrisah jednim potezom gumice.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

'Eto,prilagodila sam se',
jecaj mi se iz grudi ote.
Evo me ,živote.
Predugo sam zaštitu od ludila
koristila.
Nisam dobar plivač
i u vrtlogu svakodnevnice
sam nestala.
Istina sveta me je uništila.
To nije istina za koju sam se ja borila.
Za mene jednu,preteška je bila ova borba.
Ja sam odustala.

Нема коментара:

Постави коментар

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-