Powered By Blogger

четвртак, 3. јун 2010.

Zamisli

ZAMISLI
Zamisli
mi budni
protiv insomnije
se borimo
oružjem

uspavanih
i ljubomorno čuvamo
privilegiju sanjanja
Zamisli
Krenemo tri koraka
pa se dva vratimo
A onda shvatimo
mi samo stojimo
i svoju senku
pogledom pratimo
Zamisli
Krenemo u ganjanje vetrenjača
pa se vratimo
umorni od ganjanja
Zamisli
Nestao mesec
i ona ljubomorna
pratilja njegova
Danica zvezda
zajedno s njim
Zamisli
Da ja sam kao
luda
pa tvoju normalnost
ne mogu da shvatim
Zamisli
Koliko bi bio tužan
i usamljen
da odem u tri lepe
i da se (eh, kamo sreće)
nikada ne vratim
Zamisli
da ja ne mogu
da zamislim
Zamisli
Poludeo si
Zamisli
Ja luda
krenula
u ludilo
da te pratim
Ma samo zamisli

Нема коментара:

Постави коментар

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-