Powered By Blogger

петак, 11. јун 2010.

Šala mala

Znala sam da će svanuti dan
kada ću sa nogu zbaciti ravne papuče
i popeti se na ,do sada,
neosvojivi vrh potpetica od dvanaest santima.
Zbunjeno me gledaš, samo zato
što izgledaju kao ubojito oružje.
Ne brini ljubavi,ubojite su samo ako smatraš
da si zaslužio da te ranim njima.

Znala sam da će osvanuti dan
kada ću nalepiti veštake
na moje kratke noktiće.
Ma,šta je santimetar ipo?
Sitnica tek,osim ako ti ne zagrebe lice.
Čuvaj okice,ljubavi.
Pogrešan ugao i pogrešna strana
može te koštati genitalija i ...još po nečeg.

Znala sam da ću pažljivo iskoristiti
sve prednosti ženskog roda,
onda kada se ukaže potreba za tim.
Ne boj se ,ljubavi,ako si bio dobar dečkić
neće ti se ništa desiti i nećeš morati
na intenzivnu završiti.
Potpetice i nokti su tu samo da te podsete
da dečaci moraju biti dobri i poslušni
bez obzira da li su kod mame
ili je njihova žena sada
odgovorna za njihovo lepo ponašanje.

Ma,ne.Nije ovo pretnja,ljubavi.
Nema ovo nikakve veze sa tankim haljinicama
i tangicama ispod njih.
Pa,nasmejala sam se kada si rekao
da onoj plavuši dobro stoji onaj...karmin.
Vidiš da ovo nema nikakve veze s tim.
Samo sam obula potpetice visoke dvanaest santima.
Pa ti razmisli,šta ja sve mogu da uradim sa njima

Нема коментара:

Постави коментар

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-