Powered By Blogger

понедељак, 14. јун 2010.

Ne bih više o tome

Volim te...
Bez nepotrebnih pitanja,
bez teških ćutanja,
bez potrebe za lutanjem.
Potpunim predavanjem.
Volim te...
Kada me pogledaš
i jednostavno znaš
šta sanjam i šta osećam.
Volim te...
Kada započneš rečenicu
a ja je završim.
Kada ja pomislim a ti ostvariš.
Kada sam ljuta
a ti me ostaviš da se odljutim
pa se vratiš i samo me poljubiš.
Kada spavaš a ja te posmatram.
Kada ti brojim bore na licu.
Kada pratim tu mapu
do tvog srca.
Kada brišem granicu
između pristojnosti i bezobrazluka.
Volim te...
Kada mi kažeš da sam luda.
Kada te pitam 'Jel ti mene voliš?'
Kada kažeš 'Ne,uopšte te ne volim.
Obožavam te!'
Volim te...
U svitanje.U podne i uveče.
Volim te...
Kada završim sa šminkanjem
i pokažem drugima ono što ja želim.
Volim te...
Jer poznaješ i običnu mene.
Volim te...
Jer sa tobom želim da podelim
svu svoju običnu ljubav,
običan život i neobične snove.
Volim te...
To je dovoljno.
I ne bih više o tome.

Нема коментара:

Постави коментар

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-