Powered By Blogger

четвртак, 17. јун 2010.

Ništa ja tu ne bih menjala

Ništa ja tu ne bih menjala.
Rođena u novembru,sneg bio do kolena.
Pa,šta?
Dobila sestru kad mi još nije bila
ni četvrta,sestri puno puta čvrgu lupila
(i ona meni ,često) .
Pa,šta?
U osnovnoj školi bila jedva odlična.
Vazda mi knjiga iz ruku bežala.
Pa,šta?
U srednjoj školi malo porasla,
dobila grudi i prvu cigaru zapalila.
Sestra već bila viša od mene.
Pa,šta?
U sedamnaestoj godini
mala prvi put dala (krv,sram vas bilo,na šta vi mislite),
malo krvarila,pa prestala.
Za nagradu čokoladu dobila.
Pa,šta?
Krenula na fakultet,
prijemni kao od šale upisala
ali knjiga je i dalje od mene bežala
tako da sam sa fakultetom pauzirala(još traje ta pauza).
Pa,šta?
Rekoh vreme je,već mi je dvadeset i prva,
mogla bih malo i sopstvenu koricu hleba
da zaradim ja.
Ali tada se država već raspala,
bilo i bombardovanja
pa ostala kod mame i tate
dok se nisam udala.
Pa,šta?
Nisam se baš namučila,
malo se prilagođavala,
malo se učila,
dva porođaja pregurala,
sina i ćeru k'o od šale rodila.
Majka dvoje dece ,u trideset i drugoj sam.
Pa,šta?
Juče dobila kompliment .
Od žene,takve komplimente cenim i poštujem.
Nije mi verovala da dvoje dece imam.
Dala mi najviše dvadeset godina.
E,nije pa šta!To je već nešto!
To je tehnika i taktika.
Život sam dobro izdriblovala.
Jure me godine.Ali sam brza trkačica.
Ništa ja tu ne bih menjala!

Нема коментара:

Постави коментар

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-