Powered By Blogger

четвртак, 17. јун 2010.

Na tamnoj strani meseca

Hajdemo,samo nas dvoje,
da krenemo
do one tamne strane meseca.
Kada nam se tela spoje
i slepe od znoja,
neće ni biti važno jesam li
ili nisam samo tvoja.
Željna sam te kao nikoga do sad.
Zaboravljam s tobom i ko sam
i zašto sam to što sam.
Imaš pravo da me
žigošeš svojim dodirom,
da me obeležiš .
Poput taksene markice
prilepi mi sebe.
Popij moje sokove,
teku zbog tebe.
Ljubi mi to posebno mesto,
odmah iza kolena.
Na tren ću biti tvoja,
za tebe rođena..
Ničija il' svačija ,zar je važno?
Dok si tu ,dok mi je telo vlažno
i željno tebe,
prihvati ga,to je moj poklon.
Rođeno je ,čuvano je
da bi tebe našlo,
samo da bi te osetilo,
da bi te upoznalo.
Na tren poveruj u to.
Pre nego odeš.

Нема коментара:

Постави коментар

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-