Powered By Blogger

четвртак, 3. јун 2010.

Samo bih te to pitala

Jeste li na -Vi- ili na -Ti-?
Reci mi.
Nije ovo anketa.
To je moj ljudski poriv,
radoznalost,
tendencija ka guranju nosa
u sve i svašta,
nazovi kako hoćeš
ali me baš to tera
da neke moje nedoumice
konačno,
na taj način razrešim i shvatim!
Pa,posle toliko godina,
jeste li -Mi- ili -Ja-?
Koliko ti je vremena trebalo
da baciš u smeće
svoje sebičnosti
i postaneš deljiv
sa dva!?
Kada si prestao da znaš
gde počinjes ti
a završava se ona?
U koju ti se to poru uvukla
sasvim slučajno
a opet ,
ništa nije slučajno!?
Na kom metru
tvojih vena je bila
kada si shvatio
da je sastavni deo tebe
i kada si poželeo da je imaš
i za prijatelja
i da je vaše buduće
a ne samo sadašnje vreme ?
Da li je to bilo onda
kada si se kraj nje probudio
i poželeo da svako naredno svitanje
za vas bude nova nada?
Kada si znao da je
jedino sledece,logično pitanje
-Da li bi se za mene udala?-
Kada si odlucio da joj
ponudiš sebe?
Kada si shvatio da je ona
iskonski deo tebe?
Eto,samo bih te to pitala!

Нема коментара:

Постави коментар

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-