Powered By Blogger

четвртак, 17. јун 2010.

Sreća

Nestala sam negde u tvom zagrljaju.
S tobom se stopila,ti sam postala.
U tvoje pore se zavukla,tvoja me je želja privukla.
Naslonila sam glavu na tvoje rame,tu sam sreću pronašla.
Navikla se na nju i srećna što mi se sudbina nasmešila ,
ja sam,kao svaka zaljubljena luda,pogrešila.
Poverovala sam da je sreća večna.
Previše se opustila ,životu se prepustila.
Na udarce sudbine sam zaboravila.
Zaštitu od loših vesti odbacila...
a onda me je nesreća pronašla.
Kurva sudbina mi se u lice nacerila.
Nas, spojene u jedno ,podelila.
Na dve suprotne strane sveta poslala.
Da se večno tražimo a nikada ne nađemo ,
stigla nas osuda,.Jer,
sreća je tek tren i dok trepnemo
taj tren u nepovrat ode.

Нема коментара:

Постави коментар

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-