Powered By Blogger

уторак, 29. јун 2010.

Počeću da crtam

Nacrtaću ti ,ljubavi,
sve ono što nisi mogao razumeti
dok sam ti pričala običnim rečima.
I pesme sam ti pisala,
srce otvorila ,
da stane pola sveta u njega
moglo je ,da sam htela.
Ali ne,
tebi sam pokušala
otpevati ono što ti
običnim rečima
reći nisam umela.
Nisi razumeo ni tada.
Zato sam uzela
list papira,
belog ,kao što je i naš život,
na početku
i ružičastim bojama
ću ti nacrtati svoje snove,
svoje planove.
Možda ćeš shvatiti tada
kako je
kada u nekog se ,
do zadnjeg daha ,kladiš.
Kada sve nade položiš
na ruletu, što se ljubav zove.
Nacrtaću ljubav,
umem ja to.
Dovoljno je da ti nacrtam
srce ružičasto
i tebe u njemu...
A onda ću se nadati
da si najzad shvatio poentu.
Ako ne,
smisliću način ,neki drugi,lakši,
kako bi ti najzad shvatio
mene blesavu.

Нема коментара:

Постави коментар

Copyright ©2010/2011 by Marija Mihajlović Davidović-zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-